Istnieje wiele akcesoriów mogących wspomagać działania promocyjno-reklamowe przedsiębiorstw. Firmy zaopatrują się w liczne przedmioty opatrzone swoim logiem oraz nazwą, a często i sloganami. Są jednak artykuły, które uznaje się za nieco bardziej reprezentatywne w tym zakresie od zwykłego kubka czy długopisu – zaliczyć do nich można choćby segregatory czy teczki.
Jaki powinien być segregator reklamowy?
Segregator stanowi akcesorium bardzo funkcjonalne i stosunkowo uniwersalne. Niezależnie od tego, czy wręczymy go klientowi w celu promocyjnym czy pracownikowi na użytek służbowy, na pewno okaże się przydatny i dobrze spełni swoją rolę – oczywiście pod warunkiem, że został wykonany z materiałów dobrych jakościowo. Każdy producent segregatorów reklamowych posiada własny wachlarz dostępnych usług, lecz zwykle bywa także otwarty na działania mniej szablonowe. Artykuł ten można więc z powodzeniem zamówić w preferowanym przez nas formacie, na przykład a3, a4, a5 czy b5. Warto zadbać też o to, by zarówno jego środek, jak i część zewnętrzna prezentowały się dobrze pod względem wizualnym – zanim wyślemy wybranemu wytwórcy projekt grafiki, jaka ma zostać umieszczona na segregatorze, upewnijmy się, że całość jest estetyczna i nieprzesadzona. Jeśli sami niezbyt znamy się na projektowaniu, możemy zlecić zadanie opracowania wyglądu segregatora profesjonaliście lub samemu producentowi artykułu, jeśli taka opcja znajduje się w jego ofercie.
Każdy gadżet mający promować naszą działalność powinien być przemyślany i zaplanowany w najdrobniejszych szczegółach – segregator nie stanowi tu wyjątku. Pamiętajmy o tym, że rzeczy opatrzone naszym nazwiskiem lub logiem firmy świadczą bezpośrednio o nas i znacząco wpływają na to, w jaki sposób jesteśmy postrzegani na rynku wśród klientów oraz kontrahentów.